Kupię VCDSa, który obsłuży moją Octavię II Tour
Renault Talisman - następca Laguny (i Latitude)
Zwiń
X
-
Renault Talisman - następca Laguny (i Latitude)
Hej,
zamieszczam zdjęcia i link Renault Talisman - wygląda całkiem całkiem, ciekawe jak na żywo będzie się prezentował. Taka odskocznia od VAG-ów, choc mi troche przypomina z przodu Passata
Jakby jeszcze dawali jakiś prosty 2.0 MPI do LPG to byłby luxus......ale wiadomo, że nie będzie....UE, normy, downsizing itp bzdury.... W sprzedaży od stycznia 2016.
LINK
Podoba się ?
Wg mnie stylistycznie 100 razy lepiej niż ostatnia Laguna
-
-
Sylwetka bardzo ładna (choć tył za mocno przypomina mi Audi). Wnętrze takie sobie.
Ciekawe czy Renault , wzorem Fiata kolejny raz będzie TYLKO zapewniało o podniesieniu jakości i bezawaryjności swoich nowych produktów, czy też może w końcu pójdą po rozum do głowy i zaczną składać auta tak żeby nie trzeszczały, a elektronika co chwilę nie psuła się i naprawiała sama z siebie - jak jej pasuje.Czarny Elegance
Komentarz
-
-
mati25, Jakosc sie poprawila, ale skaza zostala i jest spora.
Stad Laguny Ph2 1.9dci czy 2.2dci, albo Espace w cenach ponizej cen Octavi 1 z tego samego roku.
Zamieszczone przez kult0035Jakby jeszcze dawali jakiś prosty 2.0 MPI do LPG to byłby luxus
Renault ze skrzynia dwusprzeglowa - czy oni mieli juz w jakims modelu taki patent, czy to pierwszy raz i bedzie bolal jak dci w latach 2001-2004 :twisted:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftRenault ze skrzynia dwusprzeglowa - czy oni mieli juz w jakims modelu taki patent, czy to pierwszy raz i bedzie bolal jak dci w latach 2001-2004 :twisted:Pisał Sebastian
Komentarz
-
-
Z zewnątrz fajny.
Przód z boku patrząc rzeczywiście może pod nowego paska wygląda..
Z boku tylny błotnik i zejście słupka C mi avensis T27 w sedanie jakoś przypomina.
Proporcje wydają się spoko.
Środek .... nie wiem jak pachnie....u czy koreańcem czy nie...
Dla mnie wizualnie pachnie bardziej konsekwentnym Reno.
Spójrzcie na zegary Kadjara.
W takim aucie jak ten Talisman mi się takie liczniki nie podobają.
W ogóle mi się takie zabawkowe liczniki nie podobają.
Ten panel centralny jeszcze jako tako.
Jak dla nie to jednak w takim aucie zwykłe podwójne zegary taka klasyka może być w wydaniu elektronicznym ale jednak klasyka. Jakoś bardziej pasowałoby to do takiego auta.
Choć mi osobiście gdyby leciał koreanem nie przeszkadzałoby.
A dla mnie (jak filmy na YT obejrzałem i ujęcia deski z różnych stron) to bardziej zalatuje nowym Mondeo - ten deskę ma paskudną w każdym aspekcie dla mnie.
Ale wizualnie ta deska jako całość nie robi złego wrażenia.
Ale z zewnątrz ładny, IMO chyba jedno z ładniejszych francuskich aut segmentu D poza C5 (może jeszcze przedliftowy 508 mógłby się podobać) ostatnich 20 lat.
W konfrontacji do Laguny to już w ogóle mega skok stylistyczny.
Jeśli jeszcze poprawili by spasowanie to byłby pełnoprawny zawodnik w klasie - bo pełnowymiarowy ( w porównaniu do ciasnej jak na segment Laguny) już chyba będzie wreszcie.
A co do mechaniki to ja bym chciał abyśmy wszyscy mieli tak awaryjne silniki jak np 2.0 DCI.
To obecnie jeden z najlepszych diesli na rynku z niską awaryjnością vs. konkurencja.
Ale Panowie umówmy się - to nie jest auto dla sporej części z Was :wink:
Vagowcy i tak będą się jak zwykle porównywać do premium a francuzy choćby były najlepiej na świecie zrobione i złożone będą tylko marnym tłem dla Vaga i posłużą zawsze jako obiekt do kolejnego udowodnienia, że.... SIII jest najpiękniejszy. :wink:
Zamieszczone przez perfexKoreańszczyzną i Samsungiem mi on pachnie. Szacowana sprzedaż w Europie: śladowa. (No chyba, że cena uczyni cuda..)
Jakbyś napisał "chińszczyzną i samsungiem" byłoby w tym trochę racji. Z tym, że to co napisałeś to dowód, że nie wiesz o czym piszemy tu raczej :wink:
Chodziło Ci chyba bardziej o to, co?
Gdy ma się kilka marek, można na różnych rynkach oferować te same auta pod różnymi nazwami. Renault najwyraźniej znów s…
Al
Ludzie bądźcie obiektywni.
Ciasna, poskrzypująca, i zwyczanie mało atrakcyjna L III jakoś się sprzedawała i nie była tak egzotyczna na drogach jak koreańczyki (i40/Optima), a wyjściową cenę miała wcale nie jakąś super atrakcyjną.
Jak cena będzie skalkulowana rynkowo to uważam, że będzie dobrze z tym całym Talismanem.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Alonzo_
Zamieszczone przez perfexKoreańszczyzną i Samsungiem mi on pachnie. Szacowana sprzedaż w Europie: śladowa. (No chyba, że cena uczyni cuda..)
Jakbyś napisał "chińszczyzną i samsungiem" byłoby w tym trochę racji. Z tym, że to co napisałeś to dowód, że nie wiesz o czym piszemy tu raczej :wink:Pozdrawiam
perfex
Octavia HTP
Komentarz
-
-
Hehe,
ja naprawdę nie mam z tym kłopotu, żadnego.
Nasłuchałem się już i naczytałem wiele.
Sam najlepiej wiem ile w tym co czytam jest prawdy ile bzdur :wink:
Zresztą pisałem o tym już nie raz.
A termin "koreańszczyzna" jest jak najbardziej poprawny i akurat dla mnie jaki i wielu innych chyba jest synonimem gównianej jakości ale geneza jest w starych koreanach.
Nowe sa ciut lepsze :wink:
Ale co tam, można sobie ogólnie pisać. Mnie to rybka.
Tu co napisałem to żadna alergia. Po prostu ten talisman chiński pasuje mi do Twego wpisu ale nie ten nowy.
Wizualnie patrząc (poza samym designem) wewnątrz robi na mnie lepsze wrażenie niż to co widzę w SIII.
Do którego właśnie ja bym użył takiego określenia jak napisałeś wyżej.
Bo w niskich wersjach wnętrze SIII wygląda po prostu biednie. Mozę materiały nie sa takie słabe na jakie wyglądają ale ....wygląda to....tak sobie.
Zobaczymy perfex jak to będzie ale ja nie sądzę aby to był margines sprzedaży.
Cena zdecyduje bo jak będzie rynkowa - ludzie kupią to auto bo jest ładne.
A nie sądzę aby Francuzi byli podobnymi debilami jak Koreańczycy, którzy w Europie zabili sprzedaż w sumie nie najgorszych swoich 2 aut.
Nawet jak wyjściowe cenniki okażą się zbyt wysokie, pójdą ładne upusty, jak to u nich nie raz bywało.
Komentarz
-
-
Nie wiem dlaczego użytkownicy skody, piszą że smierdzi im koreanczykiem. Mam w firmie 6 lagun 3, 4 octavie 2 FL. Sam użytkuje octavie 2011 1.6 TDI.
Laguna - super wyciszenie, nic nie skrzypi , auta po 160 tyś przebiegu 1.5 DCI żadnych problemów.
Octawia- koło dwumasowe + jeden wtrysk przy 140 tyś, wytarty plastik od pasów, szum powietrza w przedniej części plus lewy tył, wymiana 7 razy żarówek w przednich lampach, nikt nie wie dlaczego.
Prywatnie
Seat Leon 1.8 tsi cjsa 2014 110 tyś zlotych- pieniądze wyrzucone w błoto, 10 razy w serwisie , usterki mechaniczne te same co w octavi 3 + wiele innych, ostatni raz auto z vag.
Kolejne moje auto to Renault Clio 1.5 DCI 2010 57 tyś złotych
- zero usterek
Kolejne moje auto to Renault. Dziękuje.mati
Komentarz
-
Komentarz